InfoProject

Kontrolling rendszer bevezetés

Szolgáltatások

1.

Tanácsadás

Kontrolling rendszer kiépítéséhez kapcsolódó
Vállalati információs rendszerek kiépítéséhez kapcsolódó

Cégvezetőként talán Ön is szembesült már azzal az örök érvényű  igazsággal, hogy az adatok megléte nem feltétlenül jelenti a szükséges információ meglétét. Ha gyakran elveszik az adathalmazban, vagy egyáltalán nem  kap adatokat egyes területekről, esetleg szükséges a pénzügyi és a cég működése közben keletkező naturális adatok összekapcsolása, Ön jó helyen jár.

A keletkezett adatok értéke felbecsülhetetlen, egy jól felépített kontrolling rendszerrel, költségeket takaríthat meg és növelheti nyereségét, megalapozhatja a cége jövőjét érintő fontos döntéseket.

Legyen szó elemzésről vagy tervezésről, segítünk a megfelelő kontrolling rendszer kialakításában. Tanácsadási tevékenységünkkel az Ön cégére szabottan állunk rendelkezésére, amely kiterjedhet például a meglévő rendszerek optimalizációjára, profitcenterek, költségviselők meghatározására, költségek felosztására, de akár csak egyszerű riportkészítésre is.

4.

Kontrolling

Pénzügyi adatok elemzése
Adatszolgáltatás, rendszeres és eseti jelentések
Cashflow számítás

Célunk, hogy azok a kis és középvállalkozások, amelyek önerőből nem képesek kontrolling rendszer felállítására, szolgáltatásunk keretén belül elérhessék a modern kontrolling nyújtotta előnyöket.

Nincs szükség kontroller felvételére, vagy szoftver, hardver, munkaállomás beruházásra, mi kialakítjuk és üzemeltetjük kontrolling rendszerét.

Hogy mit jelent ez a gyakorlatban? A profitcenterek, költséghelyek, költségviselők azonosítása, erre épített riportok, direkt költségmegtakarítást, jobb erőforrás kihasználást eredményezhetnek. Tervezéssel és az erre épülő terv-tény  riportokkal, folyamatosan nyomon lehet követni, a vállalkozás eredményeit és időben lehet reagálni az eltérésekre.  A pénzügyi és naturális adatok szintézise segíti a teljesítmény értékelését, felfedheti az erőforrásokat pazarló gazdálkodást.

Támaszkodhat tapasztalatunkra, szaktudásunkra, eszközeinkre.

 
2.

Projectvezetés

Kontrolling rendszerek bevezetése
Vezetői információs rendszerek bevezetése
Szakmai rendszerek bevezetése

A minket körülvevő világ gyors ütemben változik. Azon cégek akik újításokat vezetnek be, versenyképesebbek, gazdaságosabbak, profitábilisabbak lesznek versenytársaiknál.

Ugyanakkor ezek a változások nem  követhetők le a szervezet működési keretein belül, hiszen nem a rendszeres tevékenységek részei. Ezen feladatok elvégzésére, project indítása  kínál megoldást.

A projectek az esetek nagy részében átnyúlnak a funkcionális szervezett nyújtotta lehetőségeken, egy adott eredmény elérése érdekében jönnek létre, meghatározott kezdeti és befejezési időponttal.

Ezért a projectvezetés speciális tevékenység, speciális folyamatokkal, amely nagyban  különbözik a cégek rendszeres menedzsment folyamataitól.

Ha Önnek szüksége van változásra, akkor Önnek szüksége van Projectvezetőre. Pénzügyi-, informatikai projectjei nálunk jó kezekben vannak, legyen szó kontrolling rendszer, vezetői információs rendszer, vagy szakmai rendszer bevezetéséről.

5.

Kiszervezés

Pénzügyi folyamatok egészének vagy részének kiszervezése (Könyvelés, Kontrolling, Pénzügyi vezetés)

A kiszervezés új lehetőségeket nyújt a cégeknek, megszabadulhatnak olyan tevékenységektől amelyek nem teremtenek a cég üzleti céljaival kapcsolatos új értékeket. Ez nem azt jelenti, hogy ezek a tevékenységek ne lennének fontosak, de a kiszervezésükkel a cég mégis erőforrást szabadít fel és saját üzleti céljaira koncentrálhat.

Az erőforrások felszabadulása mellett egyszerűsödik a szervezeti struktúra, átláthatóbb lesz az erőforrások szerkezete, így az erőforrások allokációja is egyszerűbbé, menedzsment oldalról pedig a döntéshozatal rugalmasabbá válik.

A szervezet mindezek mellett megszabadul a járulékos költségektől és járulékos adminisztrációtól is ( munkahelyek, hardverek, szoftverek biztosításának, HR biztosításának erőforrásigénye, menedzsment folyamatok időigénye).

A kis és közepes nagyságú cégek számára ezen túlmenően  további előnyt  jelent, hogy a kiszervezéssel olyan professzionális üzleti folyamatokhoz, szoftverekhez, képzett munkaerőhöz jutnak hozzá, amelyekhez saját erőből valószínűleg nem tudtak volna.

3.

Interim/Részmunkaidős CFO

Pénzügyi vezetés biztosítása

Eljöhet egy cég életében a pillanat amikor olyan gyors váltásra kényszerül, hogy azt a meglévő erőforrásokkal nem tudja megoldani. Ilyenkor nyújthat  hatékony segítséget interim Pénzügyi vezető megoldásunk. Az Interim Pénzügyi vezető segít átvezetni a céget azon az átmenti időszakon, míg Ön megtalálja a megfelelő jelöltet a hosszú távú céljai eléréséhez.

Ha az Ön cége elérte azt a méretet ahol már szükség lenne Pénzügyi vezetés biztosítására, de a feladatok nem  töltik ki a teljes munkaidőt, esetleg túl költséges lenne egy tapasztalt pénzügyi vezető alkalmazása, Önnek ajánljuk részmunkaidős pénzügyi vezető szolgáltatásunkat.