Szolgáltatások
Tanácsadás
Kontrolling rendszer kiépítéséhez kapcsolódó
Vállalati információs rendszerek kiépítéséhez kapcsolódó
Cégvezetőként talán Ön is szembesült már azzal az örök érvényű igazsággal, hogy az adatok megléte nem feltétlenül jelenti a szükséges információ meglétét. Ha gyakran elveszik az adathalmazban, vagy egyáltalán nem kap adatokat egyes területekről, esetleg szükséges a pénzügyi és a cég működése közben keletkező naturális adatok összekapcsolása, Ön jó helyen jár.
A keletkezett adatok értéke felbecsülhetetlen, egy jól felépített kontrolling rendszerrel, költségeket takaríthat meg és növelheti nyereségét, megalapozhatja a cége jövőjét érintő fontos döntéseket.
Legyen szó elemzésről vagy tervezésről, segítünk a megfelelő kontrolling rendszer kialakításában. Tanácsadási tevékenységünkkel az Ön cégére szabottan állunk rendelkezésére, amely kiterjedhet például a meglévő rendszerek optimalizációjára, profitcenterek, költségviselők meghatározására, költségek felosztására, de akár csak egyszerű riportkészítésre is.
Kontrolling
Pénzügyi adatok elemzése
Adatszolgáltatás, rendszeres és eseti jelentések
Cashflow számítás
Célunk, hogy azok a kis és középvállalkozások, amelyek önerőből nem képesek kontrolling rendszer felállítására, szolgáltatásunk keretén belül elérhessék a modern kontrolling nyújtotta előnyöket.
Nincs szükség kontroller felvételére, vagy szoftver, hardver, munkaállomás beruházásra, mi kialakítjuk és üzemeltetjük kontrolling rendszerét.
Hogy mit jelent ez a gyakorlatban? A profitcenterek, költséghelyek, költségviselők azonosítása, erre épített riportok, direkt költségmegtakarítást, jobb erőforrás kihasználást eredményezhetnek. Tervezéssel és az erre épülő terv-tény riportokkal, folyamatosan nyomon lehet követni, a vállalkozás eredményeit és időben lehet reagálni az eltérésekre. A pénzügyi és naturális adatok szintézise segíti a teljesítmény értékelését, felfedheti az erőforrásokat pazarló gazdálkodást.
Támaszkodhat tapasztalatunkra, szaktudásunkra, eszközeinkre.
Projectvezetés
Kontrolling rendszerek bevezetése
Vezetői információs rendszerek bevezetése
Szakmai rendszerek bevezetése
A minket körülvevő világ gyors ütemben változik. Azon cégek akik újításokat vezetnek be, versenyképesebbek, gazdaságosabbak, profitábilisabbak lesznek versenytársaiknál.
Ugyanakkor ezek a változások nem követhetők le a szervezet működési keretein belül, hiszen nem a rendszeres tevékenységek részei. Ezen feladatok elvégzésére, project indítása kínál megoldást.
A projectek az esetek nagy részében átnyúlnak a funkcionális szervezett nyújtotta lehetőségeken, egy adott eredmény elérése érdekében jönnek létre, meghatározott kezdeti és befejezési időponttal.
Ezért a projectvezetés speciális tevékenység, speciális folyamatokkal, amely nagyban különbözik a cégek rendszeres menedzsment folyamataitól.
Ha Önnek szüksége van változásra, akkor Önnek szüksége van Projectvezetőre. Pénzügyi-, informatikai projectjei nálunk jó kezekben vannak, legyen szó kontrolling rendszer, vezetői információs rendszer, vagy szakmai rendszer bevezetéséről.
Kiszervezés
Pénzügyi folyamatok egészének vagy részének kiszervezése (Könyvelés, Kontrolling, Pénzügyi vezetés)
A kiszervezés új lehetőségeket nyújt a cégeknek, megszabadulhatnak olyan tevékenységektől amelyek nem teremtenek a cég üzleti céljaival kapcsolatos új értékeket. Ez nem azt jelenti, hogy ezek a tevékenységek ne lennének fontosak, de a kiszervezésükkel a cég mégis erőforrást szabadít fel és saját üzleti céljaira koncentrálhat.
Az erőforrások felszabadulása mellett egyszerűsödik a szervezeti struktúra, átláthatóbb lesz az erőforrások szerkezete, így az erőforrások allokációja is egyszerűbbé, menedzsment oldalról pedig a döntéshozatal rugalmasabbá válik.
A szervezet mindezek mellett megszabadul a járulékos költségektől és járulékos adminisztrációtól is ( munkahelyek, hardverek, szoftverek biztosításának, HR biztosításának erőforrásigénye, menedzsment folyamatok időigénye).
A kis és közepes nagyságú cégek számára ezen túlmenően további előnyt jelent, hogy a kiszervezéssel olyan professzionális üzleti folyamatokhoz, szoftverekhez, képzett munkaerőhöz jutnak hozzá, amelyekhez saját erőből valószínűleg nem tudtak volna.
Interim/Részmunkaidős CFO
Pénzügyi vezetés biztosítása
Eljöhet egy cég életében a pillanat amikor olyan gyors váltásra kényszerül, hogy azt a meglévő erőforrásokkal nem tudja megoldani. Ilyenkor nyújthat hatékony segítséget interim Pénzügyi vezető megoldásunk. Az Interim Pénzügyi vezető segít átvezetni a céget azon az átmenti időszakon, míg Ön megtalálja a megfelelő jelöltet a hosszú távú céljai eléréséhez.
Ha az Ön cége elérte azt a méretet ahol már szükség lenne Pénzügyi vezetés biztosítására, de a feladatok nem töltik ki a teljes munkaidőt, esetleg túl költséges lenne egy tapasztalt pénzügyi vezető alkalmazása, Önnek ajánljuk részmunkaidős pénzügyi vezető szolgáltatásunkat.